Khamis, 14 Januari 2010

Aku Benci Hang La Openg..

Mesej dari Openg:
Ntah
La
Nper
aRini...
Rsa
mCm
x
kNa...
SlaLu
X
mCm Ni...


aRiNi
laiN lak...


nPe yE??


oHh...


Dia x SMS ariNi..
() " "()
( ,'o' ) rindUnye..
(o) . (o) hehe..

Mesej dari Aku:
Hang gila babi ka apa?

Mesej dari Openg:
SeOwg babi mn ada facebOok??!

Mesej dari Aku:
Hang nk habaq kata hang ada facebook ka? add aku weh..

Mesej dari Openg:
NO way man.! Hakhak..

Mesej dari Aku:
Ewww...

Mesej dari Openg:
Bajet cute ar wt cmtuh.Ludah ang bru taw.!BOdOh.!Bngsat.!Babi.!Pengkianat..!Anjing..!Kafir qurais.!

Mesej dari Aku:
Apa gila aku nak bermesej dgn hang time2 nak tidoq neh?? mcm tahyul ja..syoh! pergi jaoh!

Mesej dari Openg:
Cyg,jOm fOnsex nk?B sngap ar mlm neh.Ahak3

Mesej dari Aku:
Butuh! x leh bayang aku fonsex dgn manusia gelap gelita mcm hang!!sagna!!

Mesej dari Openg:
Ok fine!! U dlete num i skrg gak! I x nak ade pape ngn u lg...U huduh..Mcm marlOn.!

Openg...kenapa aku kenai hang????




1 ulasan:

Jane Nab berkata...

hahaha. openg gile.